woensdag 19 augustus 2009

Nog een fotootje van aan het water...

4 opmerkingen:

  1. Jeuj, ik ben eerst!!!

    Hahahahaha... Iedereen zit naar die andere post van Frans en Liesje te kijken en vergeet deze compleet.

    Mooie foto trouwens.

    Hiermee besluit ik.

    Kus,
    Kev.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @kevin: gewoon omdat ik heb laten winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Piep,

    Ik had een voorgevoel dat Liesjes neus nu wel te zien zou zijn (dank u Frans). Ge hebt toch wel ne serieuze boenk gedaan precies. Voorzichtig zijn hé, vergeet ook je ringen niet uit te doen ;-)

    Ferre is echt al wel gegroeid, zelfs ik zie dat. Ik zal morgen eens een recente foto trekken en naar je mail sturen.

    Nog veel sunsetjes en (voorzichtige) zwembadplonsjes gewenst!

    Groetjes,

    Mamalein

    BeantwoordenVerwijderen