donderdag 27 augustus 2009

Wij komen, wij komen naar jou!

Heyhey, met onze laatste uurtjes hier voor de boeg nog een allerlaatste berichtje! We stijgen op binnen een 12tal uurtjes en landen uiteindelijk zaterdagochtend in Brussel om 7u30. Vandaag hebben we fijn tot de middag in bed gelegen (Frans was wel ondertussen een versgebakkenwafelmetversfruitontbijtje gaan jagen) en zijn dan naar het strand gereden om daar wat naar de hoge golven te kijken en via het haventje hier naar het stadscentrum gereden voor een crèmeke en een starbuckske. Nog wat gezwommen en nu sebiet de valiesjes inladen en een plaatske zoeken voor te eten. Wij hebben er hier met volle teugen van genoten en hebben echt plezier gehad met elkaar. Maar weet dat we ook graag terugkomen naar Belgie, naar onze poesjes en ons huisje, naar iedereen die we graag hebben: naar jullie allemaal... Tot snel!

5 opmerkingen:

  1. First post!
    Echte comment volgt nog, moet nog bekomen van de emotie van de laatste keer...

    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huis met poezen... Sorry, da is er niet meer... Maar jullie krijgen een tent met muizen in de plaats! ;-)

    Morgen is't zover :) Ik kijk er al naar uit!

    Tot morgen!
    Jan

    PS Wel spijtig dat dieje mottige Kevin eerst is op de laatste blog :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is hij dan, mijn allerlaatste comment op jullie huwelijksreisblog. Ik moet zeggen het valt mij zwaar. Net zo zwaar als het eten van 6 zespri gold kiwi's op nuchtere maag.

    Nog een kleine ongelooflijke anekdote (om het af te leren):
    Ik ben woensdag naar Jef gegaan om te beginnen werken aan ons repetitiekot. Ik stond in de file en naast mij stond er ne kerel en die doet teken of ik mijn venster omlaag wil doen en weet ge wat die vraagt? Of ik geen interesse had om reclame van dr alban op mijn creimkar te laten plakken? Ik heb die eens raar bekeken en gezegd dat ik nog liever reclame voor een plastuit om mijne auto laat plakken. Ge had die mens zijn gezicht moeten zien. Hilarisch!

    Anyway, ik wens jullie een goede/veilige/aangename vlucht. Hopelijk zonder al teveel turbulentie. Hopelijk kunnen jullie wat slapen en anders luistert ge maar wat muziek, zolang het maar niet dat liedje van Eva de Roovere en digidex (slaap lekker) dat hier nu kapot wordt gespeeld.
    Waarom mensen/songwriters 'fantastisch' vervangen door 'fantastig' blijft voor mij een raadsel. Verzin dan iets anders, want dat is gewoon debiel.

    See you soon!

    Kus,
    Kev.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Piep,

    Jullie zijn intussen al naar huis aan het vliegen. Hopelijk heb je een vlotte terugkeer. Geniet van jullie thuiskomst, want thuis is het ook goed! Geef maar eens een seintje als je wat bekomen bent van alles. Wij zien jullie graag terug met alle verhalen en foto's!

    Tot snel!

    Lein, Lieven en Ferre

    BeantwoordenVerwijderen